ده نگی پر سوزی عیشق

<<بو دلم بو گیانم بو روحم ئه نووسم>>

ده نگی پر سوزی عیشق

<<بو دلم بو گیانم بو روحم ئه نووسم>>

بی انصاف منم هستم،

توی این دنیای کثیف دارم نفس میکشم!
هنوز زنده ام!

خداییش سهمه من اینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


گوش کن چی میگم!!!!!!!!

مترسک دل تو از خواب کهنه پاشه


شاید خدا قصه ت رو از نو نوشته باشه!!


آره!تورو میگم.خودت.

با عشق داره میشه!

میشه خدا رو حس کرد،

توو لحظه های ساده

توو قصه راه عشق و گناه بی اراده.

بی عشق عمر آدم،

بی اعتقاد میره

هفتاد سال عادت،یک شب به باد میره.

وقتی که عشق آخر تصمیمشو میگیره

کاری نداره زوده یا حتی خیلی دیره

ترسیده بودم از عشق عاشقتر از همیشه

هرچی محال میشد با عشق داره میشه.

انگار داره میشه.

عاشق نباشه آدم حتی خدا غریبه س

از لحضه های حوا

حوا میمونه و بس!

آزاد آزادم ببین.

چون عشق درگیر من است.

دیگر گذشت آن دوره که...........

تقدیر زنجیر من است

امروز تصویر من است با عشق تو.......

برباد رفت آن آبروی مختصر.

من روح بارانم ببین

چون عشق تقدیر من است.

صدایم کن!

ای آمده از خاور دور آشنایی صدایم کن!!!!!!!!

که از مرزهای رویا بازگردم!

مرزهایی که به بیابان میرود

تشنه و سرگردان! مرا بازگردان.

ای که بر اوج آسمان ستاره ها را میرقصانی

کنج کهشانمان همراه با رقص مرگ تنهایم صدایم کن!!!!!!!

زنده بودن را بویی نیست،بی آب(تو)

صدایم کن!!!!!!!

چیست که بر بیابان گونه هایم لاله میروید؟

چه حاصلخیز!!!!!!!

صدایم کن.

f.gh

رمزش شماره موبایل خودته!!!!!!!!!!!!!!!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

حرفی ندارم

دیگر از من حرفی نیست،واژه غریبی میکند،بر لب من!

آه .....

چه کنم؟خالی شده ام از کلمه!

روزگاری حرفهایی برای گفتنم بود

از طلوع صبح امید . از آرزوهای سپید!
با تو..............

این ابر مزاحم چیست که بر دامن روز سایه افکنده خدا؟

چرا طلوع زیبا نیست؟

چه شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چقدر پاییز زیباتر از بهار شده است!!!!

از غروب چرا غافل شده ام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دستانم به لرزه افتاده خدا!

فقط واژه بر لبم سنگینی نمیکند!
انگار قلم هم سنگین است!

انگار از رفتن توست!!!
آری..........

چه رفتن پرباری!!
آه.................

کمرم هم سخت گریان است!!

اندکی هم خم شده ام!

روزگار است چه کنم؟

میگذرد........

ولی سخت!
f.gh


قاصدک

قاصدک حرف دلم را تو فقط میدانی

راز دل مرده ی من را تو فقط میدانی

نامه ی عاشقیم را تو فقط میدانی

لرزش باد صبا را تو فقط میدانی

قاصدک،همه رفتن!!!!!

تو چرا میمانی؟؟؟؟؟

f.gh