ده نگی پر سوزی عیشق

<<بو دلم بو گیانم بو روحم ئه نووسم>>

ده نگی پر سوزی عیشق

<<بو دلم بو گیانم بو روحم ئه نووسم>>

 

چقد این روزا دلم تنگه و تو نمیفهمی! 

چقد آرزوی دیدنت رو داشتم و تو نمیفهمی! 

امتحان تموم شد! 

هیچ بهانه ای جز اینکه بپرسم امتحان چطور بودی رو نداشتم برای حرف زدن باهات و شنیدن صدات! 

خب دیگه کاری نداری؟ 

این بدترین و ناخوشایند ترین واژه ای هستش که بعد از ده دیقه حرف زدن باهات>میشنوم! 

شب خیر! 

اینم کلمه ای هستش که شاید هزار بار تاحالا گفته باشم ولی تو یادت میره خیلی وقتا جوابشو بدی! 

بوی ادکلنت! 

تنها چیزیه که توی خیابون توجه منو به خودش جلب میکنه! 

هر وقت کسی با این بو از کنارم رد میشه نا خوداگاه برمیگردم و نگاش میکنم که نکنه تو باشی و من نفهمیدم! 

سرکلاسا تنها چیزی که یادمه صورت توه! 

ولی تو نفهمیدی! 

شبا با صدای ضبط شده ت میخوابم! 

صداتو ضبط کردم و تو نهمیدی! 

خلاصه خیلی چیزای دیگه هستش که تو نفهمیدی و نفهمیدی و نفهمیدی! 

این روزا باهات خوب حرف میزنم و خودمو خوشحال نشون میدم تا تو واسه امتحانات روحیه داشته باشی!ولی تو نفهمیدی 

تاحالا بیشتر از ده تا گل توی کیفم خشک شده! آورده بودم واسه تو ولی نتونستم بهت بدم به هزار و یک دلیل ولی تو نفهمیدی! 

هر روز دستات رو نگا میکردم که شاید دستت باشه ولی نبو و تو نفهمیدی 

هر روز از اینطرف میرفتم ولی پایین منتظر میشدم تا تو رد بشی و برسی سر پله های.... ولی تو نفهمیدی 

و 

و 

و 

و 

بگذر یم 

فکر نکنم دیگه بفهمی! 

وقتشه که بار و بندیلم رو جم کنم و برم! 

گذاشتم واسه بعد از امتحانا که ................. 

بازم نفهمیدی

نظرات 4 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ق.ظ

سلام
مرسی که اومدین به کلبه عشق ما سرزدین

وبلاگتون خیلی سرده البته میدونم چون حال و هواتون اینجوریه انشااله که خیلی زوذ مشکلتون حل بشه

خوشحالم از اینکه شما هم به من سر زدید.
مرسی

امید دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ http://dokhtarekaghazi.blogfa.com

سلام فرزاد جان.خوبی؟
انصافا باهات حال کردم.
خوشم اومد.
دوست دارم بشی دوست مجازیم.
بیاوبمون.

سلام امید جان
از اینکه اومدی و بهم سرزدی ممنونم
میام حتما

ندا سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ق.ظ http://badperson.blogfa.com/

سلام اخوی ... مرسی ازحضورتون توی وبم ... براتون ارزوی موفقیت و شادکامی دارم .... ایشالله که زودی مشکلاتتون حل میشه ... توکلتون بخدا باشه

ممنون دوست خوبم.ایشالله

ندا سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ق.ظ http://badperson.blogfa.com/

لینکتون کردم شمام لینکم کنید ... برا اپام خبرمیدم شمام خبربدید ... راستی وبلاگمو تووبلاگ دوستان هم ثبت کنید تا اپ کردنی متوجه بشیم ... راستی وقتی خداباهاتونه تنها نیستید

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد