ده نگی پر سوزی عیشق

<<بو دلم بو گیانم بو روحم ئه نووسم>>

ده نگی پر سوزی عیشق

<<بو دلم بو گیانم بو روحم ئه نووسم>>

تولدت مبارک!

انتها

سلام!

به کی سلام کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هیچکس.

مثل روزای قبل وبلاگم سوت و کوره...................

دلم داره میترکه از دست این دنیای نا اهل و کثیف.

نمیدونم دنیا اینطوریه یا آدماشن که دنیارو هم کثیف کردن............... نمیدونم

این روزا دور،دور دکتر مهندسه!!!!!!!!!!!!!

ازهمه مهمتر دور پولداراس.

انقد سخته که شخصیت آدمارو با مدرک و پولشون میسنجن و هرچی نگا میکنی خودت آخرای صف هستی!

چرا؟

چون پول نداری!

چرا؟

چون دکتر نشدی و شرایطت نگذاشته بری طرفش!

و و و و....................

این روزا حتی اگه یه هنرمن لایق یه مزیسین خوب هم بشی بازم همون آخرای صف هستی!

.

.

.

.

.

.

.

حوصله نوشتن هم ندارم!

حرف زیاد دارم ولی دل و دماغ گفتنش رو ندارم................

بای