ده نگی پر سوزی عیشق

<<بو دلم بو گیانم بو روحم ئه نووسم>>

ده نگی پر سوزی عیشق

<<بو دلم بو گیانم بو روحم ئه نووسم>>

زندگی زیبا نیست

بنام خدا

نمیدونم چه کسهایی میان و مطالب من رو میخونن، هرچندسال یه بار یه پست میزارم!

من از سال 88 عاشق خانومی شدم که همکلاسم بود.

تااااااااا یک هفته پیش!

امسال هشتمین سال عاشق شدنم هم گذشت، ولی بازم هیچ اتفاقی نیوفتاد، دوستانی که محبت کردن و سر زدن به وبلاگمو همش نوشتن که چی شده و چرا شما به هم نمیرسید و مشکلتون چیه و اینا، .....

دوستان، بعد از هشت سال فهمیدم که اون منو دوست نداره، شیوا منو دوست نداره!

خیلی سخته نوشتن این جمله و دوس نداشتم قبول کنم این حرفو، اما هشت سال بزرگتر شدم و الان درکم بالاتر رفته، و میدونم که عشق چطوره و وقتی یکی کسی رو میخواد ، یعنی چی، حالا بعد هشت سال فهمیدم که دوستم نداره، اون بدا همیشه از زندگی من رفت، ولی من با خاطراتش زنده هستم، دوستان برام دعا کنید که حالم خوب بشه.چون خیلی وضع روحیم خرابه