ده نگی پر سوزی عیشق

<<بو دلم بو گیانم بو روحم ئه نووسم>>

ده نگی پر سوزی عیشق

<<بو دلم بو گیانم بو روحم ئه نووسم>>

باز هم هیچ تغییری حاصل نشده!

سلام.

آره،از تیتر پستم همه چی معلومه.

نمیدونی آخرین پستی که گذاشتم کی بود! فک کنم دوسال پیش بود.

نوشته بودم 5 سال از آشنایی ما گذشت و باز هم هیچ تغییری ایجاد نشد!

و حالا مینویسم، 7 سال از آشنایی باهاش گذشته و از لحاظ مکانی هم 500 کیلومتر از هم دور شدیم و هنوووووووز هیچ تغییری ایجاد نشده و هیچ قدمی برداشته نشده!

نمیدونم باید تا کی این درد رو تحمل بکنم؟

فقط اینو میدونم که شدیدا دلم درد میکنه، شدیدا دلشکسته شدم و واقعا مرگ رو دارم میبینم! دیگه تحملم سر اومده.تاکی باید تحمل کنم؟

یادمه اون موقه که میومدم به وبلاگم سرمیزدم،خیلی از این بچه ها،فقط یه عشق برای همدیگه بودن. ولی حالا،زندگی همدیگه هستن و همسر همدیگه،انشالله که خوشبخت بشن،ولی منه بخت برگشته،هنوووووووز دارم انتظار میکشم. دیگه توان ندارم خدااااااااااااا کمکم کن.