ده نگی پر سوزی عیشق

<<بو دلم بو گیانم بو روحم ئه نووسم>>

ده نگی پر سوزی عیشق

<<بو دلم بو گیانم بو روحم ئه نووسم>>

بازم دلگیرم ازت

قبلا ها وقتی مینوشتم هیچ امیدی نداشتم اون بیاد و نوشته هامو ببینه 

ولی الان میدونم دوستای زیادی پیدا کردم و درکم میکنن که چی میگم 

پس مطمئنم با دعای شما دوستای عزیز میاد و میبینه حالمو. 

تقریبا سه چار بار تو هفته میبینمش ولی باید خودمو جوری نشون بدم که 

فکر نکنه ناراحتم.تا فکرش مشغول نشه و بتونه درساشو بخونه 

البته بعضی وقتا نمیتونم و از دستم درمیره و ناراحتیم رو میبینه 

ولی بازم خوبه حداقل همین اندازه هم خوبه که بجای چهار روز فکرش مشغول بشه یه روز مشغول میشه. 

به هرحال اینه روزگار من دیگه.بازم خداروشکر 

بچه ها دلم لک زده یه بار بهم بگه دوست دارم 

الا داشتم بهش اس میزدم.با شوخی و هر ترفندی که میدنستم بکار بردم یه بار نگفت دوست دارم  

چه چرت وپرتایی نوشتم!!!!!!!!!!۱ 

دست خودم نیست حالم بده. 

ببخشید بچه ها

نظرات 3 + ارسال نظر
خودمم فرزاد!!!!!!!!!!!!! چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ

این کامنت که باز شد!!!!!!!!!!!۱۱
کی میگه باز نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی بازم چشم.گلبرگارو برداشتم

SaRa چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ب.ظ http://deltange-baronam.blogfa.com/

midoni farzad az injor moshkelat ziade ama nabayad ahamiat bedi
bayad bikhiali tey koni
khodeto aziat nakon,faghat manteghi barkhord kon

چشم.هرچی خدا بخواد

امید جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ب.ظ http://dokhtarekaghazi.blogfa.com

سلام داداش.
ممنون از اینکه بهمو سر زدی.
هیچ راهی واسه رسیدن نیست.
شک نداریم.
اما واسه اینکه یکم دلخوره ازم میخام یکاری کنم که با خوبی بره و تموم تموم بشه

آره دادا بهترین کاره مطمئن باش اگه شما مال هم باشید همه چی درست میشه در عین ناباوری.ولی بازم هرچه خدا بخواد همونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد