ده نگی پر سوزی عیشق

<<بو دلم بو گیانم بو روحم ئه نووسم>>

ده نگی پر سوزی عیشق

<<بو دلم بو گیانم بو روحم ئه نووسم>>

خداحافظ

من واسه همیشه رفتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بچه ها ببخشید که نیومدم و داستانمو ادامه بدم. رفتم که بمیرم!!!!!!!!!!!!!!!!


دعا کنید

بچه ها سلام  

شرمنده توروخدا به خدا همش تو دانشگاهم فعلا وقت آپ کردن ندارم. 

برگه بستریمو بردم واسه دانشگاه قبول نکردن 

فعلا دارم بدبخت میشم. 

برام دعا کنید.

این چند روز

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

قسمت اول

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

اومدم

سلام بچه ها. 

شرمنده از بابت اینکه امروز دیر اومدم. 

قرار بود داستانمو شروع کنم و جریانای این دوسه روز رو براتون بگم. 

سر قولم هستم!قابل توجه بعضیا که گفتن بی معرفتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

بالای این پست:یکیش مربوطه به این چند روز یکیش هم داستانمه. 

بفرمایید بخونید.