ده نگی پر سوزی عیشق

<<بو دلم بو گیانم بو روحم ئه نووسم>>

ده نگی پر سوزی عیشق

<<بو دلم بو گیانم بو روحم ئه نووسم>>

قانون

متحیرم ز قانون قانونمند دنیا       هر کسی را به خود داده جوابش دنیا

گر دلی را بشکنی ز نادانی        جفایش خواهد داد همانگونه این دنیا

f.gh

خزان دل

بس به دل مژده به شادی دادم        رنگ زردی بر روی رنگ سرخم دادم

دل به من نمانده اعتمادش جانا       خز خزید و کنار آن با هم خزانش دادم!!!!!

f.gh


صد رنگی

وقتی در دنیا دیده گشودم         بجز صد رنگی چیزی ندیدم

دل صافم را به دنیا کشیدم         سر آخردل یک رنگم را ندیدم!!!

f.gh


خستگی

کم آوردم.

خسته ام خیلی خیلی خسته.



"""وقتی میرم

پشت سرم نگاه نکن

بخاطر خوشبختیم

خدا خدا خدا نکن

بزار برم

بیکس از اینجا، بی نشون

واسه سالم بودنمهم،

 با خدا دعا نکن."""""

f.gh


سفر

در نگاه عمیق و تاریک شب

درخشید در وجودم نوری از تو

در میان سکوت مبهم و تب

شنیدم صدای سردی از تو!


شبنم دل یخ زده،زسردی صدایت!

بر بیابان یخ زده کسی گذر نکرده

توبه هزارش کردم که نشنوم صدایت

خورشید به دل کشاندم بازم اثر نکرده!


بار سفر بسته ام قصد به سفر کرده ام

از جاده ی آرزو به شهر اندوه و غم

ز بغض تاریک شب گله از روز کرده ام

پر از دنیا میکشم به شوق اندوه و غم!


واژه چقدر غمگینه! از نبود گوش دل

ز جوهر خون دل پناه به وب برده است

فریاد من سکوته،می شنود گوش دل

حرف به دلم سنگیه،پناه به غم برده است

f.gh



تاحالا احساس کردید که یه جایی اضافه هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باید برم.تنها!!!