ده نگی پر سوزی عیشق

<<بو دلم بو گیانم بو روحم ئه نووسم>>

ده نگی پر سوزی عیشق

<<بو دلم بو گیانم بو روحم ئه نووسم>>

بی انصاف منم هستم،

توی این دنیای کثیف دارم نفس میکشم!
هنوز زنده ام!

خداییش سهمه من اینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نظرات 4 + ارسال نظر
reza یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ق.ظ

برامون دعا کردی؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ب.ظ

چقدر زود برای هم کهنه می شویم!
آنقدر کهنه و گرد و خاک گرفته که گاهی... روی گردو خاک همدیگر یادگاری هم می نویسیم!...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ب.ظ

تو سراپا ادعایی

انکار نکن!

عشقت را چشیدم

طعم کشک میدهد....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ



هرگاه صدای جدیدی سلام می کند

طپش قلب می گیرم

من دیگر کشش خداحافظی ندارم

مرا ببخش که جواب سلامت را نمی دهم . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد