ده نگی پر سوزی عیشق

<<بو دلم بو گیانم بو روحم ئه نووسم>>

ده نگی پر سوزی عیشق

<<بو دلم بو گیانم بو روحم ئه نووسم>>

قاصدک

قاصدک حرف دلم را تو فقط میدانی

راز دل مرده ی من را تو فقط میدانی

نامه ی عاشقیم را تو فقط میدانی

لرزش باد صبا را تو فقط میدانی

قاصدک،همه رفتن!!!!!

تو چرا میمانی؟؟؟؟؟

f.gh


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:42 ب.ظ

آرزویم این است :

نتراود اشک از چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد

نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز

وبه اندازه ی هر روز تو عاشق باشی

عاشق آن که تو را می خواهد

وبه لبخند تو از خویش رها می گردد

و بدارد دوست تو را به همان اندازه

که دلت می خواهد

[ بدون نام ] شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 ب.ظ

الهی راز نهفتن دشوار است وگفتن دشوار تر

الهی هر چه بیشتر دانستم نادانتر شدم بر نادانی ام بیفزا

الهی از شیاطین جن بریدن دشوار نیست با شیاطین انس چه باید کرد

الهی اگر گلم ویا خارم از آن بستان یارم

الهی شکرت که این تهی دست پا بست تو شد

الهی خوشا آنان که در جوانی شکسته شدند که پیری خود شکستنی است

الهی شکرت که پیر ناشده استغقار کردم که استغفار پیر استهزاء ماند

لهی کامم را به تلاوت کلامت شیرین بدار

الهی از خواندن نماز شرم دارم واز نخواندن آن شرم بیشتر

الهی وای بر من اگر دلی از من برنجد..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد