ده نگی پر سوزی عیشق

<<بو دلم بو گیانم بو روحم ئه نووسم>>

ده نگی پر سوزی عیشق

<<بو دلم بو گیانم بو روحم ئه نووسم>>

خدا چیکار کنم؟

نمیدونی چقد سخته عاشق یکی باشی که عاشق یکی دیگه س! 

هرروز و شب دعات میشه برای خوشبختی عشقت با کسی که معشوق عشقته! 

سهم تو هم فقط میشه گریه! 

به این میگن عدالت؟ 

خدا کجایی؟ 

تاحالا عاشق شدی خدا؟ 

میگن خدا عاشق بنده هاشه! 

چه جالب! چقد معشوقه داره! 

این یکی ایمان نداشت به درک !میره طرف یکی دیگه شون! 

شش ملیارد! 

حتی توی تقسیم عشق عدالت رعایت نشده! 

اونوقت انتظار هم داری عبادتت کنیم 

این انصافه؟ 

خدا ازت گله دارم فقط از تو گله دارم از تو که میگن عادلی! 

اینه رسمش؟  

دیگه نفسم داره بند میاد 

دیگه کم آوردم!دیگه نمیتونم کلاه سر خودم بزارم که عاشقمه و دوسم داره! 

خدا خدا چیکار کنم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد