ده نگی پر سوزی عیشق

<<بو دلم بو گیانم بو روحم ئه نووسم>>

ده نگی پر سوزی عیشق

<<بو دلم بو گیانم بو روحم ئه نووسم>>

تنها

یک ساعت است که زمان میگذرد!!!!!!!!!!!!!!! 

هرچه به مغضم فشار آوردم نتونستم چیزی بنویسم 

آخه دیگه نه بهانه ای دارم واسه نوشتن نه حرفی دارم واسه گفتن!!!!!!!!!!
 

 

فقط اینو میتونم تکرار کنم: 

هنوز بر آنم که باید رفت. 

تنها

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 ب.ظ

جمجمه ام را بشکن رویاهایم را بیرون بیاور این جهان به شکل غم انگیزی جهان من نیست

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:52 ب.ظ

یک جایی می رسد که آدم دست به خودکشی می زند،

نه اینکه یک تیغ بردارد رگش را بزند، نه! قید احساسش را می زند

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ

نگاه کن!

ابری که بالای شهر ایستاده

روزی است که من دود کرده‌ ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد